Още
Добрите дела удължават живота
петък, 09 септември 2011, 14:50
Добрите дела удължават живота, но само ако хората ги вършат, водени от желанието да помогнат на другите, а не за собствено удовлетворение, пише в. "Дейли мейл", позовавайки се на резултатите от американско изследване. Авторите на проучването са анализирали ...
Чаша алкохол на ден пази здравето на жените
сряда, 07 септември 2011, 23:02
Жените, които вечер редовно си пийват по чашка, са по-здрави с напредването на годините, съобщи в. "Дейли телеграф", цитиран от БТА. Какво пият няма значение - чаша бира, вино или малко концентрат. Алкохолът им помага да избягнат сърдечносъдовите ...
Драскай си - полезно е за концентрацията!
вторник, 06 септември 2011, 20:14
Драсканиците, които правим несъзнателно, докато слушаме, помагат да се концентрираме, а не обратното. Ако драсканиците ви са по-заоблени, показват, че сте вникнали в съдържанието. Учените твърдят, че трябва да се насърчават ученици и студенти да си правят ...
Ефектът от кафето не бил реален
петък, 02 септември 2011, 23:52
Милиони хора не могат без чаша кафе сутрин, но британски учени доказаха, че стимулиращият ефект от напитката е въображаем. За откритието съобщиха вестниците "Дейли мейл" и "Дейли телеграф", цитирани от Агенция StandartNews. В изследването на екипа от ...
Колоезденето увеличава живота с над 5 години
петък, 02 септември 2011, 00:41
Всички отдавна знаят, че редовното каране на колело има благоприятен ефект върху здравето и продължителността на живота. Интересно проучване, проведено от специалисти от университетската болница в Копенхаген, показа, че колоезденето може да увеличи ...
Аеробика за перфектни коремни мускули
петък, 02 септември 2011, 00:22
Канадско проучване установи, че мъжете, които искат да оформят перфектни коремни мускули с 6 "плочки", е най-добре да заложат на аеробиката, която е 20 пъти по-ефективна от вдигането на тежести, пише сайтът Livescience.com, цитиран от БТА. Учени от ...



